Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

computerken
    Nog gratis voetbal op BELGACOM !!!!!!!
    Onderwerp geplaatst 30 juni 2011 door computerkenIntense User, laatst bewerkt: 10 februari 2012 
    5750 weergaven, 21 Opmerkingen
    Titel:
    Nog gratis voetbal op BELGACOM !!!!!!!
    Image:

reactie

• wouter1984

Niet dat het mij interesseert, maar daar staat enkel in dat het Portugees voetbal gratis wordt.

Over het Spaans voetbal zegt men enkel dat het begint vanaf het seizoen 2012-2013, over gratis wordt hier niet gesproken.

• xenne

spaans voetbal zal volgend seizoen inderdaad niet gratis zijn, wat me ook maar normaal lijkt, het is tenslotte de beste competitie ter wereld (imho). bij Prime balen ze wel met het verlies van de sterren uit de Liga

die 2 gratis portugese matchen per weekend en die gratis vriendschappelijke matchen moeten dan ook gezien worden als warmmakertjes voor volgend jaar

mvg

• computerken

In alle geval is het toch wel een opstekertje voor de talrijke misnoegde voetballiefhebbers.

mvg.

• Luigi'ke

Nu alleen nog italiaans voetbal op belgacom dat zou pas fantasich zijn !! Stoer

xxx

• Luigi'ke

Ja dat bedoel ik zo eigelijk. een abonnement dat bestaat uit topmachten van andere competities zoals bv spaanse, italiaanse, engelse,...

xxx

• xenne

voorlopig zijn de meeste contracten van de buitenlandse competities nog in handen van Telenet, maar enkel van de Engelse primier league zijn ze nog 2 seizoenen zeker:

- Champions League tot 2011-2012 (nog één seizoen)
      - Spaanse Primera Division tot 2011-2012 (nog één seizoen), vanaf 2012/2013 @ BELGACOM
      - Duitse Bundesliga tot 2011-2012 (nog één seizoen)
      - Italiaanse Serie A tot 2011-2012 (nog één seizoen)
      - Franse Ligue 1 tot 2011-2012 (nog één seizoen)
      - Engelse Premier League tot 2012-2013 (nog twee seizoenen)

Portugese D1 zit dus vanaf dit jaar reeds bij Belgacom, maar Prime was daarmee reeds gestopt

mvg

• Bart

allemaal goed en wel voor de voetbal liefhebber maar Belgacom zou beter eens die miljoenen investeren in een beter product  ipv geld te stoppen dingen voor 'kleinere groepen'. Daar heeft IEDEREEN  iets aan. (en dan moeten ze ook geen loze beloftes meer doen). Of gaat Belgacom nog eens 6 jaar achteruitgang kennen ten behoefte van het voetbal?

Mag ik jullie er ook aan herinneren dat italiaanse voetbal reeds bij Belgacom geweest is, maar dat dit gewoon een flop geworden is? Kregen ze aan de straatstenen niet verkocht.

• Bart

ik heb zo het gevoel dat belgacom zelf denkt dat voetbal hun enige redmiddel is. :(

• franstroch .

axana: waarom zit gij eigenlijk op dit forum, hebt gij wel Belgacom tv, probeer eens iets postief te zeggen.

• axs

euh Franstroch... vanwaar die uitval naar Axana?

• Bart

@franstroch: IEDEREEN mag zijn mening zeggen..positief of negatief!

btw: Axana is nu net bijna altijd positief :)

• Tien

Inderdaad Bart, heb het ook nog meegemaakt: Italiaanse voetbal op Belgacom TV. Ik dacht ook dat de Italiaanse voetbalbond in 2006/2007 bewust besliste om exclusiviteit te geven aan de kabelmaatschappijen. Hoe dan ook waren vooral het Belgisch voetbal en het zenderaanbod (Discovery's, Zone Reality,...) toen de reden om Belgacom TV te nemen.

Portugees en Spaans voetbal allemaal goed en welkom, maar misschien kan Belgacom ook eens de "capaciteitsverslindende", "dure" en lang gevraagde zenders die bij de concurrentie al lang beschikbaar zijn toevoegen.

Mvg

• Luigi'ke

Jammer genoeg wist ik daarover niks van...

Maar het zou toch wel geweldig zijn moest italiaans voetbal terug komen en daan een abo nemen op de favoriete ploeg bv ac milaan..

Dan zend het alleen matchen uit van ac milaan ofzo Stoer

xxx

• franstroch .

iedereen mag zijn eigen menig zeggen, maar kritiek op iets dat gratis ???

• Bart

niks is gratis, en dit  wil ook zeggen dat dit geld wat daaraan weggegeven wordt ergens anders weggenomen wordt.