Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

    Chloe .
    Geen gratis sms'en kunnen versturen
    Onderwerp geplaatst 23 september 2013 door Chloe .Start User 
    86 weergaven, 5 Opmerkingen
    Titel:
    Geen gratis sms'en kunnen versturen
    Content:

    Heb een abonnement voor mijn kids,pay&go met automatische herlaadbeurt. Wanneer één van mijn kids sms't gaat dit steeds van haar belkrediet.Hiervoor al gebeld naar 1911 want blijkbaar diende ik dit om te zetten van smart naar easy. Dit alles hebben we reeds uitgevoerd en nog steeds kan ze niet sms'en ! Andere kids hebben hier geen problemen mee. Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?

    reactie

     

    • Onze medewerkers
      Beste,

      Is het mogelijk om mij via een privé bericht het oproepnummer te laten weten? Aan de hand van het oproepnummer kan ik dit voor u nakijken.

      Mvg Eva

       

    • Chloe .

      Beste,

      Hoe kan ik naar jou een privé-bericht sturen ?

      Mvg,

       

    • Elsa

      Een privé bericht naar Eva van BGC sturen

      door ►  HIER te klikken
       

    • Onze medewerkers

      Beste Chloe,

      Ik heb uw vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal zelf contact met u opnemen.

      Met vriendelijke groeten,

      Eva

    • Onze medewerkers

      Dag Chloe,

      Blijkbaar betreft het geen technisch probleem, dus licht ik dit zelf even toe.

      Eind augustus stond dit abonnement nog op Automatic Reload EASY, waardoor er 60 extra belminuten werden toegekend in plaats van sms'en.

      De omschakeling naar Automatic Reload SMART gebeurde tijdens een lopende periode waardoor nog steeds belminuten zijn opgebruikt.

      Vanaf de volgende 'herlaadperiode' op 06/10/2013 staat de SMS-optie actief!

      Met vriendelijke groeten,

      Eva