Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

    rmottard
    Premium Club
    Onderwerp geplaatst 26 augustus 2011 door rmottardComfort User, laatst bewerkt: 19 februari 2012 
    7657 weergaven, 37 Opmerkingen
    Titel:
    Premium Club
    Content:

     Heeft er iemand een idee waar dit op de Belgacomsite te vinden is.

    Er wordt wel via een folder reklame over gemaakt maar indien je op de site klik op "premium club" blijf je in rondjes draaien

    reactie

    • frankieke .8743

       Ik denk dat je eens moet zien op de Proximussite ....

       

      succes

      Frank

    • rmottard

      Dat weet ik. Maar je kan dit niet gebruiken met een GSM-nummer dat via Belgacom geregistreerd is. Werkt alleen maar voor Proximus abonnees.

      In de folder van Belgacom staat de volgende weg :

      Ruil uw XXXX punten online in voor een GSM of geschenk en krijg 10% van de ingeruilde punten terug!
      
      Surf naar "www.belgacom.be">mijn E-services>Mijn Voordelen>Premium Club Online
      

      Doe dat en je draait rondjes.

      Zoals altijd is de site van Belgacom niet aangepast. Of moet ik de folder mbt de "premium club" maar beschouwen als weer eens een domme reklamestunt zonder enige betekenis?

    • xenne

      geachte

      als ik surf naar "www.belgacom.be">mijn E-services>Mijn Voordelen>Premium Club Online
      

      dan kom ik op volgende pagina de Premium Club Online pagina : https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/glp_res#

      mvg

       

    • Greetje11 .

       Hallo,

      Hier bij mij, juist hetzelfde. Ik heb al van alles geprobeerd, net als u, want ik heb zelfs geen lidkaart ontvangen en wil deze wel graag verkrijgen, weet ook niet wat er moet gebeuren om premium club kaart te verkrijgen en premium "on line" te kunnen beheren.

    • patrick.

       Via E-Services dan naar voordelen en daar vind je Premium Club om het online te bekijken en te beheren.

       

      • Voordelen
       

      Premium Club online

       
      Verzamel punten met Premium Club en beheer uw...........

       

       

      Voor de niet verkregen lidkaart bel je naar het nummer in de brochure om je punten om te ruilen, zij zullen je dan een nieuwe lidkaart opsturen.

       

      mvg,

      Patrick

    • Greetje11 .

       Ik heb dit gedaan, gebeld naar 1910, maar daar kan men mij niet verder helpen voor het verkrijgen van de lidkaart.

    • rmottard

      1910 is een Proximusnummer. Welk nummer je voor Belgacom moet bellen weet ik niet!

      Het algemene helpnummer is 0800/22800 maar of men je daar kan helpen weet ik niet.

      De kans is zeer klein, want meestal kan men je daar niet helpen. En als je daarover iets zegt gooit men gewoon de telefoon neer.

      Prachtige klantendienst!!!

      Blijkbaar zijn de gegevens in de folder onjuist.

      Ook "https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/glp_res" leidt tot niets. Ik kom steeds terug op mijn algemene pagina uit, niet op de online pagina voor Premium Club.

      Het is blijkbaar onvoldoende en punten en een lidnummer te hebben. By the way ik heb "ook" geen lidkaart! 

      Enige raad die ik kan geven: klacht sturen naar:

      Didier Bellens, CEO van Belgacom, Koning Albert II-laan 27, B1030 Brussel

      Soms helpt dat.

    • patrick.

       Beste Mottard

       

      1910 is het nummer voor Belgacom Mobile en Proximus voor de Premium Club

      1909 is het nummer van Belgacom Mobile klantendienst

      6000 is het nummer voor Proximus klantendienst

      En via de E-Services kan je perfect de status van de Premium Club bekijken

      Je met je naturlijk inloggen en als je nog geen registratie hebd gedaan voor de E-Services moet je deze eerst uitvoeren

       

      hier /de link

       

      https://admit.belgacom.be/eservices

       

      Geachte klant,

      Om deze pagina te bezoeken moet u ingeschreven zijn op de e-Services.

      Ik ben al ingeschreven op de e-Services van Belgacom of Proximus Vul uw login (of gsm-nummer of e-mailadres) en wachtwoord in de velden hiernaast in en klik op Inloggen.

      Ik ben nog niet ingeschreven Klik op Inschrijven en volg de instructies op het scherm. Houd hiervoor uw Belgacom-factuur bij de hand.           U bent geen Belgacom-klant? Houd dan uw Proximus-gsm bij de hand.

      Inschrijven

       

      mvg,

      Patrick

    • Greetje11 .

       Ik ben reeds lang ingeschreven in de E-services, kan geraken tot en met Premium Club, maar daar houd het op. Je kan geen puntensaldo zien, wel punten inruilen, daar is het probleem niet. Mijn vraag is echter hoe ik aan een lidkaart voor Premium Club kom. Ik heb gebeld naar 1910 en daar kan men mij niet verder helpen aan een lidkaart.

    • speels .

       

      Geraak ook niet verder ,ben al zeer lang ingeschreven bij e-services .

      Geraak tot mijn voordelen en zie inschrijving premium ,maar dan is het over

      speels

    • rmottard

      Hoe je aan een lidkaart kan komen weet ik nog altijd niet. Hoe je de "premium club" kan beheren via internet weet ik ook nog steeds niet.

      Ook kan ik het niet via mijn GSM.

      Maar het lukt wel via de vaste lijn: kies 1910 en op de vraag of U voor het nummer xxxxx (je vaste lijn) belt reageer je negatief (optie2); dan geef je je GSM nummer in en volgt de gesproken aanwijzigingen.

      Voor de rest is alle goede raad die op dit forum mbt tot "premium club" is gegeven niet echt enige hulp. Indien Belgacom zijn "Premium Club" niet goed activeerd en de Belgacom medewerkers die de website moeten onderhouden en de koppelingen in orde brengen slecht werk leveren en er met de klak naar smijten raakt dit probleem m.i. niet opgelost.

      Ik ga dan ook stoppen met verder mijn tijd te versplillen op dit forum en mijn eigen raad opvolgen: schrijven naar de grote baas. Wie weet ....

    • rmottard

       Beste Mensen,

       

      tot mijn verbazing heb ik gemerkt dat mijn reachtie waarin ik de raad geef naar de baas van Belgacom te schrijven niet in de lijst van de artikkels voor komt. Dus nog eens : voor alle klachten maar een adres:

      Aan Didier Bellens,

      CEO van Belgacom

      Koning Albert II-laan 27 B
      1030 Brussel

    • axs

      Ja en hij gaat meteen jouw probleem persoonlijk aanpakken...

      Enige juiste adres is:

      Belgacom NV
      tav: klantendienst
      Koning Albert  II-laan  27
      1030 Brussel 

      Ach ja, u doet maar...

    • muisje

       allen,

      alg voorw. premium Club Art.35

      De Premium lub lidkaart blijft eigendom van Belgacom nv. Elke diefstal, elk verlies, misbruik of elke vorm van drauduleus gebruik moet door het Premium Club lid onmiddellijk gemeld worden. Zo niet zal het lid zelf alle gevolgen hiervan dienen te dragen. In geval van problemen bij het gebruik van de "Premium Club"-lidkaart, kan het lid zich- kosteloos,  wenden tot de "Premium Club"-klantendienst die het probleem zo snel mogelijk zal trachten te verhelpen. Dit kan via 1910: vanaf uw Proximus GSM of Belgacom vaste lijn en 078151910 voor prepaid klanten of schriftelijk aan Belgacom Klantendienst-Premium  K.Albert 2 laan 27, 1030 Brussel

      muisje

    • speels .

       

       

      Dank U ,voor de uitleg , maar mijn probleem is-------------kan mij niet aanmelden als nieuw lid

       

       

       

      speels