Ideeënbus

Geef een idee, stem en bespreek

Dit is een openbaar Consumer lab  openbaar

Nieuw Idee

Beoordeel dit

16

Appe iPAD en iPHONE toestellen
    Nieuw Idee geplaatst 10 juli 2012 door Miranda .Start User 
    2567 weergaven, 9 Opmerkingen
    Titel:
    Appe iPAD en iPHONE toestellen
    Beschrijving:

Snap nog altijd niet waarom de grootste telecomoperator van Belgie nog steeds geen iPHONE en iPAD aanbieden.

Heeft Belgacom iets tegen Apple?

Telenet , Base , Mobistar bieden allemaal Apple aan ,waarom Proximus-Belgacom niet.

Nooit geeft Belgacom hier een antwoord op.

Wie snapt dat nu ?

Ga de volgende iPHONE 5 aanschaffen als die uitkomt,moet ik nu mijn iPHONE bij de concurentie kopen ,en mijn simkaart gaan ruilen voor een micro sim bij Belgacom?

Ook Essec bied geen Apple aan, de telecompleetse !!!

Wat is hier de rede ?

reactie

• xenne

met apple samenwerken is nu éénmaal moeilijk...

http://userbase.be/nieuws/telecom/934-belgacom-ceo-met-apple-samenwerken-gaat-moeilijk?utm_source=t_co&utm_medium=shorturl&utm_campaign=userba_se

mvg

• Miranda .

Xenne dat kan best zijn dat het moeilijk samenwerken is met Apple,ik heb dat ook al gehoord,maar Belgacom moet ook beseffen dat niet iedereen een Samsung of HTC of Nokia Lumia smartphone wil aanschaffen.

Ik denk dat ze ook klanten verliezen of niet kunnen aantrekken omdat ze geen Apple aanbieden.

De iPHONE is en blijft toch nog altijd een goed verkopende smartphone hoe je het ook draait of keerd.

Ik bezit nu een Samsung Galaxy S 1(Proximus collectie) ,na de update naar Ginderbraed 2.3.6 een echte ramp,sms'en emails  binnen krijgen en verwijderen,vastlopen,uitvallen,kortom goed om door het venster te gooien ,als de Galaxy S3 ook zo een ramp wordt na een update van ICS naar Jelle Bain en dat voor een smartphone van 649 euro dan hoef ik geen Samsung meer.

Denk dan toch eens naar Mobistar of Telenet te stappen.

• xenne

tsja, persoonlijk vind ik het vrij onbelangrijk waar je iets koopt..... of dat nu bij belgacom is of ergens anders... hij is beschikbaar

maar als apple eisen gaat stellen van, je mag onze iphone verkopen maar dan moet daar iets voor tegenover staan, dan vind ik het maar goed dat belgacom daar niet op ingaat..

als ik een iphone zou willen zal ik hem wel kopen... heb trouwens nog geen enkel toestel aangekocht bij belgacom zelf, there ya go...

mvg

• renaers .

weet hier iemand als proximus(belgacom) mini simkaarten heeft voor in een iphone??

• xenne

ja zenne, microsim kan je bekomen in de belgacom centra

mvg

• Eric

beste allemaal, ik zal nooit iets van apple kopen, heb er op 't werk al meer dan problemen genoeg mee!!! en daar komt nog bij, als je ze open doet, merk je dat er o.a een batterij van een andere fabrikant in zit.... en als toemaatje houd apple de prijzen kunstmatig hoog, in normale taal betekent dat oneerlijke handel.

• Elsa

De Nano sims zouden beschikbaar zijn van zodra de iphone5 te verkrijgen is in de BGC shops

groetjes, Elsa