Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

joris .
    bbox3
    Onderwerp geplaatst 27 juni 2013 door joris .Start User 
    849 weergaven, 54 Opmerkingen
    Titel:
    bbox3
    Content:

Als ik nu een comfort-pack bestel (intetnet + tv) heb ik dan 100% zeker een nieuwe bbox3 en v5 decoder? De wireless bridge functie is immers heel belangrijk voor mij. Mocht ik oude apparatuur krijgen kan ik evengoed naar scarlet gaan, zeker met de prijsverhoging van 1 juli...

Bedankt!

reactie

• Elsa

Als je nieuwe Intenet klant wordt hierdoor wel , het is alleen voor niewe klant die BBOX3

De V5 decoder is alleen tot hiertoe te koop tot nadere orders 

EDIT:  Zie antwoord van Eva van BelgacomHIER

als je echt wil zeker zijn en een officieel antwoord krijgen stel de vraag via Privé bericht aan Eva van Belgacom

En als je antwoord krijgt laat het ons weten, interessant voor andere forumrlezers.

• Elsa

een PB sturen als volgt

Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
      HIER te klikken

• joris .

oké bedankt, ben volledig nieuwe belgacom klant.

Zal antwoord laten weten!

• Onze medewerkers
      Beste joris,

De bbox3 krijgt u bij een volledig nieuw internetabonnement en de V5 decoder bij een nieuw Belgacom TV abonnement.

Omruiling niet mogelijk voor bestaande klanten.

Met vriendelijke groeten,

Eva

• Elsa

Dat is weer eens duidelijke en nuttige info,

bedant Eva

• de_bernie

@Eva,

Toch raar, ikzelf heb mijn abonnement volledig gestopt vorig jaar wegens verbouwingswerken.  Vanaf deze week opnieuw klant met doe het zelf installatie.  Sedert vandaag werd ik geactiveerd (bbox en decoder werden eergisteren geleverd).

Blijkbaar kreeg ik opnieuw een bbox2 - een zware ontgoocheling in feite...

Alhoewel ik nieuwe klant ben!

Groeten,

Stefaan

• Elsa

Volgens ik vernomen heb zou dit inderdaad bij een diy pakket geen BBOX3 zijn maar een BBOX2 en is het pas als de technieker komt bij een nieuwe installatie dat die een bbox3 bij heeft . Maar Eva zal hier wel duidelijkheid over brengen en dan hebben we tenminste een officieel antwoord.

mvg Elsa 

• Onze medewerkers

Beste de_bernie,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, telefoonnr) even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

De regel is:

De bbox3 krijgt u bij een volledig nieuw internetabonnement en de V5 decoder bij een nieuw Belgacom TV abonnement.

Omruiling niet mogelijk voor bestaande klanten.

Met vriendelijke groeten,

Eva

• Elsa

Beste Eva,

maakt het dan een verschil uit of je met nieuw internetabonnement voor een DIY pakket kiest (zoals de_Bernie blijkbaar gekozen heeft)

of je dan een bbox3 krijgt want uit je antwoord is dit niet duidelijk af te leiden.

groetjes, Elsa

• RolandT

@Eva is de huur voor bbox3 en/of decoder v5 duurder dan voor bbox2 en/of decoder v3?

Iets klopt toch niet, ik zit nog met een oude v3 decoder, ondertussen is er een nieuwe (betere) v5, maar omruilen gaat niet.

Huren heeft dus eigenlijk geen zin en kan ik beter kopen

• Elsa

De huur blijft voor allle decoders 8 € / mnd;   bijkomende decoder (2de & 3de) V3 = 4 € /mnd (Maxi & comfort)

huur bbox3 = 0 €

Als je de V5 koopt ipv huren, heb je hem in 2 jaar en 4 maanden terug verdient (garantie 2 jaar)

bijkomende decoder  (2de & 3de) V3 Kopen ipv huren, in 2 jaar en 7 maanden  terugverdient

Groetjes, Elsa

• Elsa

Decoders en draadloze oplossingen

Hd-decoder huren voor een 1ste tv (tot 250 uur opname)

Hd-decoder huren voor een 1ste tv (tot 250 uur opname)

Geniet van de digitale en hd-kwaliteit op Belgacom TV.

8.00/maand

Hd-decoder huren voor een 2de of 3de tv (tot 125 uur opname)

Hd-decoder huren voor een 2de of 3de tv (tot 125 uur opname)

Hebt u een Pack Comfort of Maxi met Internet Overal? Dan betaalt u slechts € 4/maand voor elke bijkomende decoder.

8.00/maand

Hd-decoder kopen (tot 125 uur opname)

Hd-decoder kopen (tot 125 uur opname)

Als u beslist om de decoders aan te kopen (i.p.v. te huren), hebt u de keuze tussen twee modellen. Het verschil ligt in de geheugencapaciteit van de harde schijf.

125.00

Hd-decoder kopen (tot 250 uur opname)

Hd-decoder kopen (tot 250 uur opname)

Als u beslist om de decoders aan te kopen (i.p.v. te huren), hebt u de keuze tussen twee modellen. Het verschil ligt in de geheugencapaciteit van de harde schijf.

225.00

• Elsa

@ de_Bernie

Het zou voor iedereen heel interessant zijn moest je hier het antwoord van Eva willen posten.

waarvoor dank,

groetjes, Elsa

• RolandT

@Elsa volgens je Belgacom decoder picture zou ik voor mijn 1st TV dus een v5 decoder in huur moeten hebben voor 8 euro/maand :-)

• Elsa

Ja als je natuurllijk niet verder gaat lezen dan wel maar de voorwaarde is (voorlopig toch) een nieuwe TV klant zijn (nieuw TV abo)

Inderdaad het zou duidelijker zijn moest dit er direct bijstaan ipv te moeten gaan zoeken ;-)