Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

sandra .
    Hoe kan je weten hoeveel belkrediet er nog op gsm staat, via...
    Onderwerp geplaatst 14 februari 2013 door sandra .Newbie 
    117 weergaven, 3 Opmerkingen
    Titel:
    Hoe kan je weten hoeveel belkrediet er nog op gsm staat, via een code?
    Content:

Hallo,

Welke code moet je gebruiken om te weten hoeveel belkrediet er nog resteerd op gsm met Proximus Generation 15 abonnement.

Met Pay en Go was dat #121# maar dit lukt niet bij deze.

Vriendelijk bedankt.

Sandra

reactie

• sinjoor74

Met de hello app. als je een smartphone hebt. Via de E-services als je die niet hebt.

• Elsa

werkt dat nu al goed die hello app en zijn de waardes correct want ik hoor dat er toch regematig problemen zijn met die app !

gr, Elsa

• Elsa

ik weet niet of er een #code# bestaat voor generation connect maar dit zijn de oplossingen voor P&G waarvan buiten de codes ook de andere voor generation connect zullen gelden

Raadpleeg gratis uw resterende belkrediet zo vaak u wenst. Er zijn 4 manieren om uw Pay&Go-saldo na te gaan: bel ons, sms ons, download een app of log in op de e-Services.
      • Bel 1911 met uw gsm: u hoort wat uw resterende krediet is.
        Dit werkt enkel in België.
      • Of typ #121# en druk op Verzenden (dan krijgt u een sms).
        Dit werkt zowel in België als in het buitenland.
        NB: met sommige Pay&Go-kaarten krijgt u een herlaadbonus (gratis minuten, gratis sms'en, enz.): typ #120# en druk op Verzenden om het bedrag en de geldigheidsduur van uw bonus te weten.
      • Of download de Hello!-applicatie en controleer uw gsm-verbruik.
        Dit werkt zowel in België als in het buitenland.
      • Of log in en zie wat u verbruik is. Eenmaal ingelogd, komt u terecht op de tab Mijn krediet & verbruik waar uw resterende belkrediet wordt weergegeven.
        Onderaan het scherm, in de box Mijn krediet, ziet u:
        • Het resterende belkrediet van uw Pay&Go-herlaadkaart (hier € 0,07).
        • Het aantaal eenheden dat overblijft in uw Messaging Pack (hier 0 eenheden. Een sms kost 1 eenheid, een mms kost 2 eenheden).
        • Het aantaal MB dat overblijft van uw opties voor internet in het buitenland (hier 0 MB)
        • Een link om uw herlaadkaart (Pay&Go of Pay&Surf) online te herladen (of buitenlandopties of een Messaging Pack te kopen)
        Beeld - Pagina waar u uw resterende belkrediet kunt nakijken

gr Elsa