Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

maxim 20786
    Happy Birthday - geschenk
    Onderwerp geplaatst 26 januari 2012 door maxim 20786Start User, laatst bewerkt: 29 mei 2012 
    14722 weergaven, 20 Opmerkingen
    Titel:
    Happy Birthday - geschenk
    Content:

Hallo,

Zaterdag 28/01 verjaar ik en vandaag kreeg ik een kaart van belgacom!

Ik ging direct naar www.belgacom.be/happybirthday en probeerde in te loggen met het gegeven klantennummer en login. Maar deze waren volgens de website ongeldig... (ook in andere browsers werken deze codes niet!)

Wat nu?

Mvg,

Maxim

reactie

• Jerom

post van eva

Dag allemaal,

Momenteel is het niet mogelijk om via de site www.belgacomhappybirthday.be een verjaardagsgeschenk te kiezen. Het probleem is in onderzoek en daarom zou ik vriendelijk willen vragen om op een later tijdstip (na enkele dagen) opnieuw proberen in te schrijven op de site om het geschenk te kiezen.

Kiezen kan tot 30 dagen na je verjaardag.

Bedankt voor jullie begrip.

Met vriendelijke groeten,

Eva

• maxim 20786

Danku Jerom!

• marcel .

ook ik ben al een ganse maand aan't proberen om bij happy birthday  binnen te raken , maar dit is onmogelijk! 

dan stuurden julie ook beter geen kaart , en dan had u ook geen ontevreden klanten .

• xenne

ik heb nog nooit een happy birthday kaart mogen ontvangen, moet ik blij zijn? Knipogen

mvg

• Elsa

je mag nooit een gekregen paard in de bek kijken zeggen ze dan ;-))

• frwi .

Nee maar het is vervelend voor de mensen die geen internet hebben. Dat ze dan kijken wat de mensen hebben. En een briefje sturen u krijgt zoveel gratis bel min.

• wenke .

hier juist hetzelfde , ik dacht leuk gewoon is kijken wat het is.Verjaar op 18 mei tot hier toe alle dagen geprobeerd maar nog steeds geraak ik er niet in.

Ze maken je blij met een dooi mus zeggen we dan.En nu zie ik op het forum dat eva één keer heeft geantwoord op het probleem en erna niet meer .

Ik zie ook dat de problemen ziich al van in januari doen en belagacom heeft er nog steeds niets aan gedaan blijkbaar want we zijn nu juni en geraak er niet in.

Als jullie het niet kunnen doe het dan niet er kan altijd iets mis gaan maar dit sleept aan zie ik en jullie doen het nog steeds.

Ik word hoe langer ontevreden toen ik een afspraak maakte kwam er ook niemand opdagen ze gingen me terug bellen en heb niks meer gehoord uiteindelijk zelf een nieuw afspraak moeten komen maken en nog lang wachten ook wanneer jullie konden komen.

• Peter .

Doet mij denken aan de glorietijden van de RTT. Daar kreeg je ook alleen problemen kado.

• pdrke

Ik heb dit vorige week geactiveerd zonder problemen.

• carooke .

Lees hier nu pas de posts. Wij hebben dat verleden week ook zonder problemen geactiveerd.

• xenne

ik heb ook nog nooit problemen gehad met activeren, omdat er niks was om te activeren Knipogen

met een kaart zou ik al content zijn (adres beschikbaar bij de redactie Tong uitsteken)

mvg

• carooke .

Bij ons was het ook de eerste keer :) 

Komt kennelijk van de Premium club.

• muisje

Xenne, ikke wacht al zo lang op mijn brokjes kaas ;-)

muisje

• Elsa

't zijn mss alleen die op 29 feb verjaren ;-)

• sisi 20396

bij mij is het in december wel gelukt, maar 't cadeau stelt niet veel voor hoor.

maar ja, beter iets dan niets