Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

Moesty
    Problemen Met belgacom tv
    Onderwerp geplaatst 22 mei 2013 door MoestyFavorite User 
    607 weergaven, 14 Opmerkingen
    Titel:
    Problemen Met belgacom tv
    Content:

Hallo,

Deze avond ondervind ik problemen met Belgacom Tv

Deze avond was er iets met mijn beeld. Dus ik zet even de decoder en de modem spanningloos. Zet alles terug op. Eerst de modem en dan de decoder. Alles gaat goed krijg blauw welkomstscherm en dan opeens een foutcode genaamd Unknow  returncode 16776704 from OCI. Calling boot_status _get en dan sluiten. Als ik op ok druk op sluiten dan gaat hij op weer op het welkomstscherm en blijft hij hangen op het welkomstbeeld. Heb al naar de klantendienst gebeld maar die zegt dat het over een algemeen probleem gaat in mijn buurt en dat het in de loop van de avond wordt opgelost. Ik woon in Oost-vlaanderen Regio Waasland in Stekene. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Groetjes,

Moesty

reactie

• Elsa

zie andere posts  met gelijkaardige problemen:

Belgacom TV uit dienst

&

unknown return code 16776704 .CALLING boot status get

&

Error-1

• Ona .

Moesty,

'Hier' ook, geen tv en een error-1.  Noorden van Antwerpen.

• Nero

Zie dit topic

• José .

Hier hetzelfde error scherm, Antwerpen Zuid

• Elsa

Er zal niet veel anders opzitten dan te wachten dan

• Moesty

@ Bjorn Heb ondertussen de decoder afgezet (niet in standby) tot het is opgelost maar daarjuist wist ik nog niet dat het een algemeen probleem was en heb ik hem telkens herstart en nu vrees ik dat hij denk ik kapot is als de panne is opgelost.

Moesty

• Onze medewerkers

U kunt momenteel problemen ervaren met Belgacom TV. Herstart van uw decoder is niet nodig. Belgacom stelt alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen.

• Christine .

in Turnhout zelfde probleem ERROR 1 bij Belgacom bandje "we weten het" bedankt

• kim .

Hier zelfde probleem, zoals er elke maand wel meer zijn. Kom je thuis van je werk om half tien en kan je niet even ontspannen. Schandalig, hoop op een compentatie

• hilde .

hallo,

ik heb hetzelfde probleem,ik heb hier nog steeds een error -1 staan,dus nog steeds geen televisie.

heel leuk als je nog even lekker in de zetel wil liggen

zijn er al waar het opgelost is?

• Stachu .

Hier hetzelfde probleem in Alken Limburg

angry

• Elsa

Ik weet niet of er nog iemand van belgacom via dit forum nog een melding gaat sturen als het opgelost is , maar als je het forumopstart krijg je nog altijd een melding dat er problemen zijn dus zal het nog niet opgelost zijn

groetjes, Elsa

• Elsa

belangrijkbericht.JPG

• Elsa

bericht-oci-calling-opgelost.JPG