Dit is een openbaar Forum resource  openbaarRSS

Onderwerp

patrick.
    Netwerkproblemen bij Proximus
    Onderwerp geplaatst 23 juni 2011 door patrick.Intense User, laatst bewerkt: 10 februari 2012 
    3282 weergaven, 6 Opmerkingen
    Titel:
    Content:

Brandoefening?

23 juni 2011 | Pieterjan Van Leemputten

Momenteel zijn er netwerkproblemen bij Proximus. Meerdere gebruikers over het hele land melden dat het netwerk eruitligt.

De eerste meldingen op Twitter doken rond 14.00 uur op. Ook op onze redactie kan momenteel geen enkele Proximus-klant bellen of sms'en.

Brandoefening?
    Onze redactie probeerde contact op te nemen met Proximus, maar kreeg daar voorlopig niemand aan de lijn. Mogelijk ligt dat ook aan de storing.

Toeval of niet, het Twitteraccount van Belgacom en Proximus meldt ongeveer gelijktijdig dat er een brandoefening bezig is in de Belgacom Towers. Al lijkt het ons zeer onwaarschijnlijk mocht daarbij ook het netwerk worden uitgeschakeld.

Update 15.25 uur:
    Meerdere klanten melden dat ze intussen wel weer op het netwerk kunnen, al is dat op het moment van schrijven nog niet voor iedereen het geval. Op Twitter zegt Belgacom dat er een kortstondig probleem was met het Proximusnetwerk. Het zou om een ongelukkige samenloop van omstandigheden gaan.

bron: ZDNet

reactie

• Kurt 911

Ja; kreeg vandaag een SMS'je binnen met de excuses voor het ongemak. Zeer raar was dat dit sms'je deze keer onderteken was door CEO Didier Bellens.

I.p.v. een gewoon sorry sms'je te versturen zouden men beter een commerciƫle geste doen naar de klant toe. Eerder had Mobistar ook zo'n dergelijk probleem en men heeft de klant gecompenseerd met 30 minuten beltijd. (Dit gebaar zou de klant een beter gevoel geven dan een gewoon berichtje met sorry.)

• sinjoor75

IK kreeg ook een SMS'je, maar in het Frans....

• Tascha

Ik zelfs geen...

• patrick.

Heb ook een SMS ontvangen en een E-Mail waarin ze zich exuseerden

• Eric .1538

Vanmiddag een SMS gekregen in het Frans; nog een geluk dat dat aan deze kant van de taalgrens voor de doorsnee inwoner niet echt een probleem is...

Want pour les Flamands; enfin, U bekrijpt hein!

In de vooravond dan weer wel verontschuldigingen gekregen in het Nederlands, op mijn tablet. Vreemd, vermits beide sim-kaarten (gsm en tablet) toch op dezelfde naam / klantnummer geregistreerd staan. Eigenlijk verwacht ik nu stiekem ook nog wel een mailtje te krijgen, liefst in het Duits graag...  Tong uitsteken

• tommos

we spreken over proximus, zijnde een bedrijf van FrancoCom.
      Je had toch geen sms in het nederlands verwacht zeker?